Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2006 11:01 - Големите надежди?!
Автор: mirianam Категория: Забавление   
Прочетен: 1477 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Настъпи дългоочакваният момент на премиерата! Точно в 20.00 започна пилотното предаване на „На твое място.” Анонсите, които го съпровождаха през деня, малко ме бяха пообъркали в иначе ясните ми представи за ток шоу и наистина ми беше интересно какво точно ще да е това чудо.

Странно… Изгледах цялото предаване, но определено не бих казала, че е било „като на един дъх.” Ако имах устройство на TV Plan, то щеше да отчете, че не съм сменяла канала даже по време на рекламните блоковефакт, който би ощастливил не един мениджър по маркетинг и реклама. Но на лице беше само невероятното чувство за нещо объркано, недомислено, недоизкусурено.

Главозамаях се от фабулата – Глория да се постави на мястото на Венета. Ама защо? С каква цел? На кого му трябва това? ... После започнах да си мисля, или по-скоро да си фантазирам. Сигурно е за да дава ценни съвети и напътствия на главозамаяната бивша мис и настояща самотна майка. Или пък за да се докаже като по-силна в битката с житейските несгоди и с по-категорични възгледи по ключови въпроси. Или пък, в краен случай, да даде едно рамо на силиконовата манекенка за поп-фолка (ама моля ви се, не я ли слушахте Виолетка цял Вип Брадър). Кой какво спечели/научи/разбра от цялата работа – това е въпроса!

Към края на предаването, когато незнайно защо Виолета взе думата, беше повече от ясно, че Глория се изнерви. В хода на предаването се подразбираше, че екипа съвсем не е наясно с фактите от живота на Глория. Обявиха я за „щастливо омъжена”, после минаха на версията, че има „щастлива връзка.” Но когато Виолетка се изказа неподготвена, заявявайки, че гостенката е споделила по време на предаването как бащата на дъщеря й се грижи за нея, според мен, Глория вече тайничко наум си задаваше въпроса какво точно прави там.  

Слабо… И много вяло… Космичната (или по-добре комичната) комбинация от нахаканата Глория, препускащата из студиото Виолета, обърканата водеща и за капак – изключително полезната психоложка ми дойде наистина в повече. Надявам се следващия понеделник нещата да се прояснят не само в моята глава, но и в тези на членовете на екипа.  



Тагове:   надежди,


Гласувай:
0



1. don - Шок и ужас
18.04.2006 15:26
Такива предавания трябва да има един път седмично. Тогава мъжете излизат с колеги, а жените гледат, плачат и се радват на тоалетите.
Така и не разбрах кому е нужна подобна затлачваща атмосфера всеки ден. В прайм-тайма!
Очаквайте останалите флагмани на чалгата. Гледайте и дерзайте!
цитирай
2. viki02 - началото винаги е трудно
18.04.2006 17:08
Идеята е добра, това не значи, че екипът има опитност, за да я реализира от раз. Друг е въпросът, че не са постъпили правилно и не са се подготвили достатъчно дълго. Това у нас не се прави, практика. Само в изключителни случаи.
Де да можеха да се поставят на мястото на другия! Ужасява ме фактът, доколко българите мислят, че всички трябва да са като един. Виждат само себе си, от носа си по-далеч не виждат.
Не ми е приятно да цитирам този случай, но... имаше момент, в който получавах 5 лева майчинство. Не беше достатъчно за 1 хляб на ден. По времето на Костов социално слабите трябваше да мрът. И аз да взема да родя точно тогава. Не ме беше предупредил, то не е като да го върнеш откъдето е дошло! Един познат със солидни доходи, които за него са все нищожни, ми казва: "..., как караш с 5 лева? Ето това тук струва 5 лева!" На масата в кафенето бяхме 5 човека на по кафе и единият на джин с тоник. Той не можа да види колко по-лесно е вместо да пита, да извади 5 лева и с това щеше да е казал всичко. А детето щеше да яде банани, каквито рядко виждаше. Нищо не му струва да помогне. Обаче в неговите среди не се дава. Там всеки е горд. Какво общо имат в случая неговите среди, се питам? Не може да види по-надалеч? Нямаше да ми е приятно, но се познаваме много отдавна и щях да взема тези 5 лева. Дори щях да съм му благодарна до края на живота си. Но той не можа да се постави на моето място и ме засегна за цял живот с тъпата си забележка!
цитирай
3. erato - и след всичкото това
04.05.2006 00:15
имаш сили за още??за другия понеделник?
да бе да, другия път:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mirianam
Категория: Забавление
Прочетен: 13070
Постинги: 3
Коментари: 9
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031